27 juli 2011

minus och plus

sitter på jobbet och äter. tog tidig lunch för jag var sådär skakig. åt fort, så det skulle gå över fort, men mår mest illa. ble-blee.

som vanligt har jag planerat in för mycket. jag har tydligen lovat pappa att vara mest hos honom den här veckan för att vi knappt setts sen midsommar. jag hade tänkt smita ut i skogen och bara gå, själv, ett par dar. och igår lovade jag linda att måla klart hennes lekstuga. varför gör jag såhär?
note to self - sluta planera helt, du suger ändå på det.

positiva listan för att lätta på stämningen :
det ligger en second hand nästan vägg i vägg här som jag ska springa in på sen
det verkar gå många bussar så jag KAN iallafall åka utåt sen
jag kommer få lön sen
kommer få mer lön imorgon
åker nog till norge snart
åker inte till västkusten med pappa, men kan därför vara längre i norge.
ska köpa hårfärg på fredag. billig hårfärg, förhoppningsvis. typ sånhär hårfärg.

Inga kommentarer: