03 januari 2012

girlcrush

"Ambitions: I always wished I could be a Russian Doll. A red one. With a big pair of bright blue eyes and painted on eyelashes and pink rosy cheeks. Really rosy. And my mouth would be painted on red like a bow. I’d have a flower on my chest - a rose - and two small little hands by my side. And then I could be un wrapped, two, three, four times until I was small. Really small."

i love cassie. love love love.

first thing tomorrow, så ska jag hitta en guldklänning. och bara.... bli cassie. snälla tack?


var och simmade idag, ger mig själv en klapp på axeln varje gång det händer. klapp-klapp. satt på och drack kaffe med danne, fem kronor per påtår och påtår på påtår och tretår efter påtår. glömde säga tack för påtårarna. tack danne. (tack för sällskapet också)

eftersom jag simmat kunde jag för första gången på evigheter somna nästan direkt. självklart lät pappa så högt från nedervåningen så att jag vaknade igen, och skällde lite på honom men mest grät och grät och grät. bröt ihop totalt, jag ville ju verkligen bara sova.
har fortfarande inte somnat om.
har kollat på sagan om ringen, skins, läst bloggar, druckit cola (jättebra när man ska sova) och gråtit lite till. gett upp. googlat cassie. jag ska inte klippa mig på evigheter.

Inga kommentarer: