07 mars 2012

något som roar mig otroligt är att folk sprider vidare bilder på träkojor, lanthus och . . ganska ruffiga kök, tvättstugor och altaner på sina bloggar. som flickr-favoriter och som inredningsinspiration. gör mig, lantisen själv, lite glad. det är inte bara skyskrapor och betong som gäller, snarare tvärtom.

ska snart cykla till frisören, hoppas att jag ser mindre förskräcklig ut efteråt. för många morgnar med fulhetspanik har lett till en akut frisörtid, tacka gud att det funkar att göra så. så nu lär jag kolla på bilder på fina frisyrer och börja fundera på hur jag ska förklara hur jag vill se ut.
påvägen hem ska jag försöka skaffa ett synintyg så jag kan börja med körkortet. är egentligen sjuk men motiverad till ungefär allt. ska även lämna in telefonen, har lyckats skadeanmäla den (äntligen).

så, varför så ambitiös? jo, har varit på öppet hus på universitetet. pepp på att lyckas med allt. media och kommunikation/film/plugga utomlands............ så många grejer man kan göra.

Inga kommentarer: